Sunday, August 29, 2021

Mierda!!!

     Fuck you. Well, what I give I should get back. Aku tolong kerja kau while kau melepak dengan jantan. Aku tolong kerja kau yg kau tangguh sebab jantan. Ape sial nyer lepastu kau sidai aku as always sebab jantan. Wey WHAT THE FUCK SIAL!!!  kau memang hidup kau hanya berpaksikan jantan ke bodoh. Lepas tu bile aku marah dengan kau, kau nangis. Eh kau memang sial ke? Lepastu aku pulak yg kene marah dengan mak. Dasar babi. 

    Mak pun dari dulu sampai sekarang kalau anak die gaduh yang nangis tu victim. Yang tak nangis tu yang die akan marah n tegur. FUCK-OFF. The fuck wey aku yang kene marah. Walhal aku dah tolong mak kemas rumah and buang sampah. Meanwhile along tu just lepak dengan jantan. Do you know that Along does not even toleh kat mak la fikir nak tolong ke ape. Hidup dan Mati die hanye untuk Jantan. Die takde ambition whatsoever untuk improve diri sendiri. Yang die tahu die nak improve berape ramai jantan die boleh ade. Aku admit la aku single takde jantan. So jadual aku lain dengan die. But what the fuvk wey. 

    Kau tahu tak kalau kau gune masa kau yg kau spend untuk jantan-jantan kau tu boleh je kejar kejayaan. Seriously I have been trying to say all this things to your face but, I respect ur shit. However, yesterday issues is my last straw. I would never help you so that you can enjoy your time with jantan-jantan kau. Wey aku dah lame sabar kut dengan kau yang on-call malam-malam then ganggu aku nak tidur. The fuck sial kau beli katil King nak share tapi bodoh tak tahu yang nanti nak OTP dengan jantan susah. Bodoh. Kau dah la pemalas basuh baju sendiri pun malas. kemas rak baju sendiri pun sial malas nyer. LOL. Ade hati nak ber-jantan bagai. wey spender baju dalam pun mak tolong basuh. 

    Ehh sudah sudah la jadi malas nyer babi. Kau tak rase malu ke bodoh. Baju kau dari kotor, mak basuh mak sidai mak lipat mak susun. Eiiiii bodoh kau memang sial lepas tu acah nangis acah baik buat aku nampak villain. SIAL!  Mak akan anggap aku jahat. Padehal kau yang macam babi sidai aku lame-lame. Kau memang perangai sial kau sidai jantan kau sampai kau gune kat aku jugak. Babi! Aku tolong kau kemas bilik, kemas rak baju, basuh pinggan mangkuk kau masak tolong kerja kau tolong susun baju kau. Ini aku dapat. Kau memang sial. Aku janji dengan diri aku, yang aku tak kan layan perangai sial pemalas kau ever again. Kau nak malas lantak kau. 

    Btw sial, kau kan memang pemalas kau P.E.M.A.L.A.S. kau jangan ckp dulu kau rajin whatsoever. Wey kalau kau rajin mak or mak sedare kau tak kan compare kau dengan Syikin la. Kau memang pemalas. Bilik air tu kau cuci sinki je sial nyer. Cuci sinki je rupenyer. Tapi care payah tu macam cuci dinding skali. LOL SIAL! Aku memang dah lame sabar dengan kau yang perangai malas babi tu. Dasar perempuan melayu bodoh hidup berpaksikan jantan. 

No comments:

Post a Comment

Im Shrinking :P

Im Shrinking :P
B4 after pic 0_o